четвер, 10 грудня 2015 р.

Презентація

    Доброго дня, шановні читачі мого блогу. Сьогодні вирішив поділитися найсучаснішими данними про презентацію. Рано чи пізно нам доводиться переходити до цього моменту. І от, мивже виконали три попередніх кроки, виявили потребу в людини, дали підтверження і починаємо презентувати наш продукт, починаємо говорити про компанію, скільки вона років на ринку, хто її засновники, уставний капітал, в скількох країнах присутня і ... пауза... чуємо храп співрозмовника. Чому? Адже ми володіємо найостаннішими даними, які підкреслили із останнього заходу компанії, не пропускаємо жодного вебінару, досконало вивчили продукт... і результату немає. І людина йде, або каже, що подумає. Чому?
   Вітаю, ви допустили помилку. Але і це добре, бо на помилках ми вчимося. Отже, потрібно чітко розуміти мету презентації: зацікавити клієнта, дати йому розуміння. Розуміння залежить від таких факторів як: 1. Зрозумілість; 2. Наглядність; 3. Поступовість.
 Ваша задача знати переваги Вашого продукту і використовувати слова: "ВАМ, ВАС,ВИ". Або якщо людину цікавить можливість розвитку то знати переваги Вашої можливості і знову ж таки використовувати ці дані.
   Наприклад: - Що Вас більше цікавить можливість розпочати з нуля свій бізнес чи наш продукт? Тоді саме для ВАС тут є безкоштовна реєстрація, можливість розпочати свою власну справу з нуля, можливість подорожувати і  отримувати необмежений дохід, змінити своє життя і допомогти близьким.
   Домашнє завдання: випишіть в колонку переваги Вашого продукту і переваги можливостей Вашої компанії. В наступній публікації поговоримо про три кита презентації: наглядність, зрозумілість і поступовість

Немає коментарів:

Дописати коментар