вівторок, 1 грудня 2015 р.

"Холодні дзвінки" або знову про не приємне

    Для багатьох новачків в продажах "холодний дзвінок" або іншими словами дзвінок до незнайомої людини викликає, прямо скажемо, шок. Особливо це відчувається по голосу, проявляються симптоми покашлювання, пітніння, заїкання і так далі і тому подібне. Думаю кожен через це проходив. В чому ж справа? Чому наш заряджений і змотивований новачок після декількох відмов здувається і не бере трубку? Чому каже, що це не для нього? Чому так? Тому-що не знає як працювати, як дзвонити, немає навику. Сьогоднішня публікація спеціально для Вас, дорогі новачки.
   Алгоритм холодного дзвінка - простий: 1) Питання "зручно говорити?"; 2) Представлення; 3) провокаційне питання.
   Головне слід пам"ятати, що мета холодного дзвінка - залишатись на зв"язку. Розглянемо на прикладі: "Доброго вечора! Зручно розмовляти? Я-Олександр - спеціаліст компанії Хелікс, Вам цікаво розглянути пропозицію від нас? Пропоную залишатись на зв"язку". Ці фрази є ключовими, їх в процесі практики можна розмішувати з і ншими, спілкуватись, задавати питання, жартувати. Ніхто цього не відміняв, все по ситуації. А ситуації можуть бути різними, навіть такими : "Доброго дня, зручно говорити, куди пішов? Добре, піду, тільки після Вас. На скільки я розумію, ви би поганого не порекомендували, давно там були?". Це, звичайно, жарти, але буває і таке. Головне розуміти, що Ви - продаєте, а не Вам! Гарних продаж Вам, дорогі мої читачі!

Немає коментарів:

Дописати коментар