понеділок, 13 липня 2015 р.

Етапи продаж

     "Дохід організації прямо пропорційний  кількості телефоних дзвінків і листів організації. Він не має нічого спільного з їх якістю" Л.Рон Хаббард - американський філософ.
     Друзі, я не дарма розпочав саме з цих слів, оскільки останнім часом розвелось досить багато гуру, людей, які збирають стадіони, вчать як бути успішним, як правильно не наробити помилок і так далі. Їх книжки продаються і  вони заробляють хороші гроші. Нічого не маю проти, нехай. Основне, з чим хочу поділитися з Вами це - етапи продаж і основні помилки продавців-початківців. В попередній публікації ми з Вами говорили про "воронку продаж" і першу стадію воронки це "вихідний поток". Це вся інформація, робота, спрямована на рекламу Вас і Вашої пропозиції. Так от, основний секрет полягає у тому, що вихідний потік завжди має бути колосально великим. Підкреслюю, колосально великим!
Тепер ближче до суті. Продажі можна розбити на декілька етапів. 
0.Пошук клієнтів (тут Ви вільні експерементувати будь з чим, просто знайте, що усі методи прекрасно працюють, усі).
1.Встановлення контакту;
2.Вияснення потреби;
3.Підтверження;
4.Презентація.
5.Закриття клієнта.
    Всього 5 етапів. Як Ви вважаєте, чому багато хто береться за продажі, але мало у кого виходить і часто люди кидають почате діло? Правильно, початківці бояться наробити помилок і переходять одразу до 4 етапу, до презентації. Було з Вами таке? А ви так продавали? Звичайно. Практикуйтесь і все у Вас буде добре!

Немає коментарів:

Дописати коментар